Kallt lite här & där

Johopp, då sitter man här, hemma om från skolan, sugit jäkla långt hål.
Men bara en lektion kvar med nån föreläsningsgraj, så de e häärlans :)

Mm, åsså far Carrolieninen till Thailand idag, de e illa illa, JAG VILL MED TILL
SOMMAR, VÄRME OCH SOL !! Men min dag för de kommer väll så småningen om
det med hoppas jag :)
De e jädrans va jag e på "frysa humör" idag, duschade vaaaarmt nu när jag kom hem,
men ickesanicke hjälpte de och jag försökte värma mina kalla händer på min
tallrik med nudlar, inte heller det hjälpte ! Så de blir väll till att få fortsätta
vara lite fröööösen dagen lång, en sak som e säker är att jag iallafall ska ha vett nog att sätta på
mig vantar denna gången jag går ut. Punkt slut !

Tjingeling

Thailand
 En bild för att hedra Carros kommande veckor ,
och för att hedra mina egna kääära minnen !

Kommentarer
Postat av: My

Härligt att man kom tillbaka till skolan på eftermiddagen, för att där få reda på att det var eget arbete idag.. eller hur :P?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback