Inget intressant-Tidsfödriv

Haha, nä detta blir då inget spec intressant för andra att läsa, men men
jag måste ju göra något med min tid här.  Tacka vet jag min kära MP3, bara till att
hålla tummen för att batteriet inte går och dör eller något annat tragiskt.
Carro är fortfarande i Thailand, de e bra för oss här hemma att de ligger typ
6 timmar före i tiden, känns mycke bättre att veta att hon inte solar och badar ;) Men ja
hon lär ju äta något godare än dagens tomatsoppa med sönderkoktpasta och som var
invaderad med majs. Sara pös iväg för att fixa med deras jäkla projekt och Lii hade
"en pallar inte" dag. Och jag och Emelie satt i matsalen i flera evigheter känns det som,
från att den var full som satan tills att vi va dom ändå som satt där, och tro det eller eeej,
men gissa vad som var det största samtalsämnet... STUDENTEN, jag vill NU !

Haha ni får stå ut med att jag typ alltid tjatar som vår , sommars och student, de går lixom
inte att komma ifrån dessa underbara tre ting !

Idag är en pallar inte träna dag, så de hoppar vi idag, Mysigt!
Och efter denna dagen så med lite fix & trix har jag bara två lektioner
kvar denna veckan, Mysigt !

Huuum, då blir de till att kolla runt på en massa andras bloggar, för den dumma tiden
här tycks aldrig ta slut. Fast iof så hade jag heldre suttit här och nördat än att ha
religion, meen meen !
Och hum igen...fyy vad jag skulle kunna ha utnyttjat denna tiden bättre.. meen meen !
Usch de e bud på att gå hem..?

Haha de e stunder som denna jag ångrar mig som fan att jag krängde i mig typ allt
mitt mys-godis igår, för vaaad är så häärligt och goott som att kränga godis direkt
när man kommer hem från skolan? Ahh de e smaskens de :)



PlayaDelSol
 Plaaaaaya Del Sooool, haha

Tjiingeling

Kommentarer
Postat av: SuperSara

Lina förlåt för sveket, nu lämnade jag dig aldeles ensam :/ Student, sommar och sol dit går mina tankar med:) MONSTER KRAMAR (L)

Postat av: Emelie

Hurra för godis direkt efter skolan =) Hurra för student! =) 115 days...håll ut friend =)

2007-02-13 @ 20:27:04
Postat av: Caroline

haha. jadu, riiiktigt god mat har jag atit! och ja, jag ligger ju bara pa stranden och solar da du gar upp tidigt och tar bussen, sa det ar ju inte sa farligt hahah! men en dag kvar sen har ni lov. be stroooong! take care muffan!

2007-02-15 @ 16:21:54
URL: http://caallin.blogg.se
Postat av: Emelie

Mm känner att jag är back in business här nu ;P Det blev massa trevliga inköp. skor, tröjor, jeans, assesoarer...trevligt! =) Ses i veckan ja =)...

2007-02-18 @ 17:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback