Halv läskigt

Hum, ärligt talat tycker jag att det är lite halvläskigt att läsa bloggar tillhörande
personer i typ min egen ålder där det handlar om deras framtid som de typ redan har
helt klart för sig, de har flyttat tsm med nån, de har barn/väntar barn, de har redan
jobb, de har redan rest en massa och en massa annat som jag tycker "känns vuxet".
Visst inget fel alls på detta hehe, meeen usch va jag typ alltid får en skum känsla, nått
konstigt halv sorgligt. Och ja, jag vet svaret på varför hehe, för att jag själv inte har
en aning riktigt om någonting med mitt liv egentligen, men nån gång dyker väll de upp :)
Att ta mig ensam, någonstans ett tag, nån gång känns de iaf som jag skulle behöva. Eller
ja behöva och behöva, de låter "dramatiskt" haha, men näe inget dramatiskt alls. Bara liksom mer : "Ja, jo de skulle va bra" eller nått :p! Viii fååå´la se hur de blir me de.
En sak som e säker, de kommer då dröja ett bra jäkla tag innan jag kommer börja ha en
tanke på att se mig själv som en vuxen människa. Frågan e om de e bra eller lite dåligt hehe?

Haha väldigt passande, Anton ringde, de blir lite "problemas"  och han säger lite på skoj:
"Nu ska vi lösa detta som vuxna männsikor", I fan att vi ska lösa de som vuxa människor ;)
((Till lagt en dag senare :P : De va inget direkt riktigt problem över huvudtaget kanske jag ska tillägga, eftersom Anton tyckte de lät som att han hade vatt otrogen eller nått, haha men nä, nått sånt va de inte :))

Aoooja, gott folk, sov gott, de ska jag iafall dra mig och göra nu :)
Tjiingeling

.

Kommentarer
Postat av: Äääntån

"han säger lite på skoj:"
Tsss, enabrt på skoj ska det stå. Annars låter det som om jag vore jätteserös av mig.

Postat av: Emelie

Lugn Lina. Du blir nog aldrig vuxen tror jag! =)

2007-02-27 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback