Då var det helg igen

Härligt värre med helg :)

Haha fredag morgon började ju smidigt och bra med att jag försov mig, illa.
Men de resulterade i ett hej till min käre Fjanton som så duktigt jobbar, jobbet är ju
förövrigt ett vääldigt viktigt jobb, de e ju så många som hade saknat dessa
tidningsutdelar som hoppar på en på morgonen när man knappt har hunnit vakna ;)
Men men skit samma, pengar e pengar och pengar vill man ha :)

Sen bar de av med Carro att hitta "diskokulan" till vår käre leksak... haha ja och hur gick
då det är ju frågan ni kanske så finurligt ställer er? Jo de gick väll inte sådär jätte underbart direkt.
Vi var runt lite här och där uuutan något som helst  jävla resultat. Diskokulan har slutat
att TILLVERKAS, trevligt för den meeen illa illa för oss. Så skulle någon ha en sån skitgraj
kvar hemma som känner för att skänka den till behövande, det vill säga mig och Carro så
skänk den ! Och visst ni kan väll få en liten slant om ni tvunget ska ha det !

Kvällen innebar förfest hemma hos Kära Pära med Carro, Jensen och mig själv.
Ja, det var trevligt :)
Jensen blev ensam kille då han tyckte att han behövde "kvinnligt umgänge" och hade som
mål att "kyssa av" någon, var han nu fick det uttrycket ifrån , aja men uttrycket följde oss sedan
kärt hela kvällen lång. 
Haha OCH vi hamnade på det stället där vi inte skulle hamna.

Today är de lite pluggeriskit som gäller, meeega tråk.
Solen skiner så kanske skulle man ta och utnyttja den och ta sig en liten
promenadas, orkar man det? Värt att fundera på iaf !
Och ikväll blir de till att kolla på Melodifestivalen, lalalalalalaaaaaaaaaa !

Ha en najs dag gott folk, och glöm inte att ta en titt ut genom fönstret då och då
för att titta på de soooliga vädret :)

Tjiingeliing

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback