.

ApsnöFörst och främst, viilken kväll de blev igår. haha! illa :(

Haha, asså detta vädret är inget att rekomendera, Carro se till att få stanna kvar i Thailand några dagar (eller ta i med veckor)  till. Protestera starkt för att åka hem !
Dock är det en aning (stor aning) bättre idag än igår haha. Detta kan man iaf tycka om lite. Och bara för att mamma jobbar idag och för att pappa har jobbat natt, så gissa veem som fick skotta bort alla tunga jäkla snödriver på uppfarten.....?
Rätt gissat jag och min käre systeryster, jag vägrade starke-starkt från början, men blev så illa tvungen iaf, så gav mig ut i mina för stora kängor, två par mjukisar, röda regnbyxor osv med en aning många svordommar om hur mycket jag förtillfället hatade snön. Så här sitter man lagom röd om öronen,ansiktet och håret står lite fluffigt år alla håll och kanter, viilken syn haha.
Dock uppskattar jag snön mycket mer när jag e inomhus :)

Jag är megarastlös, men frågan är om jag pallar  ta mig nån stans när bussarna inte går som de ska?
Kanske ska man ta och göra nån kääär läxa?Problemet e bara att jag kan inte koncentrera mig.
Visst jag tycker verkligen inte om skolan, men om jag inte kommer få/ha nått att göra efter studenten kommer jag gå under av någon slags deprition, haha jag klarar verkligen inte av att "inte göra nått spec under en längre" tid, då kommer de bli typ som nu fast några gånger värre :P
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback