Vill ha helg och chill

Gah, jag e trötter. Både "sova trött" och trött i kroppen. Rena rama gymmet att jobba ju, okey kanske inte heelt  riktigt, men ääändå ! Jag har föresten fått mitt års första julklapp detta året. Från jobb fick jag........ taaamtadaaaam....en 2,5kg:s ost ! Mina kära föräldrar blev nog dock lite gladare än jag.  Jag var ju tvungen att bära hem osten tillsammans med min väska och en massa julklapps påsar, mina armar var inte de lyckligaste !

Det känns som att sen i fredags och från dess har varit en endaste lång dag. Allt har lixom hänt poff efter varandra typ. Jag läntar till helgen och bara vara hemma. Till och med efter att städa mitt rum haha. Morgondagen blir iallafall lite bättre än vad den skulle ha blivit.

Min käre papps pilla föresten lite på min kameran, så huxflux funkar den igen. Fast där var inte alls så många bilder som jag hade för mig haha. Där var bara några få bilder på mig och Carro (vilket iof inte är såå bara, eftersom att det finns minimalt med bilder på oss två hehe) sen var där riktigt kassa bilder som man inte riktigt såg vad de föreställde haha. 

 
 
♥ Muff & Fluff  ♥

Mina fötter, min rygg, mina armar och mina ögon tjatar på mig att jag ska besöka sängen!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Caroline

oh =) lite bilder på oss, det gillar vi ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback