Söndag

De e inte bra när det är söndag men känns som lördag. Har hela tiden känslan av att jag ska vara heeelt ledig imorrn och kunna göra vaad jag vill. Men icke !

Igår var det ju då partajdax. Riktigt trevligt måste erkännas =D
Tänk om det kunde funnits fler hemmafester och sånt. Hundra gånger roligare än att gå ut !
Idag har väll hälften av dagen gått till spillo av huvudvärk, illamående och sovning. Sen har det varit middag hos farmor med paketleken, skoj skoj !

Min kamera har gått och slutat funka. Skit irriterande när där är bilden på den som jag viiiill se! Jag tycker gott att den kan ta sig i kragen och bara börja funka lite sådär huxflux igen!

Näe nu känner jag hu mina ögon mer och mer börjar vilja att stänga sig. Så jag ger snällt med mig och känner att det är sängen som är nästa steg i livet för ikväll...

Sov gott, Tjingeling.
Vääääeeeent!

Kommentarer
Postat av: Charming man

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Postat av: Äääntån

Du hade varit här nu om du tatt bussen när jag ville. Men inte då, du skulle ju vara lat ;)

2007-12-16 @ 23:59:53
URL: http://euforia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback