Onsdag

Tjo fan ja, tänk att det redan är onsdag kväll.
Det är konstigt, för det mesta tänker man att något ska bli så himla jobbigt, tråkigt, hemskt eller något annat otrevligt. Typ som jag trodde om denna vecka. Men de är ändå inte så jätte ofta som de blir sådär extreeemt tråkigt som jag från början hade trott. Tur är väll det. Fast ja, som sagt det är ju "bara" onsdag, ska väll inte säga för mycket haha...
Kan tänka mig att det inte är en så jättebra bekännelse eftersom det inte skulle förvåna mig om jag får höra det nästa gång jag klagar eller tjurar över något haha...

Jag undrar ganska mycket vem det egentligen är som tar sig tid att läsa mina rader som jag skriver här. Inte för att det är några direkta supermängder, men ändå fler än vad jag kan komma på vem det kan vara. Så vem?

På tal om ingenting, Innan var jag jätteofta sugen på godis. Det suget har konstigt nog försvunnit myycket mer och ersatts med mer "matsug" (besökte iof "Gotte Lisa" i förrgår, men de va inte aalls lika gott som innan). Idag blev jag jätte sugen på falefell (köpte till och med en), igår blev jag jättesugen på "nubbesill", och jag är inte direkt något stor sillälskare eller så, sen blev jag jätte sugen på spagetti och köttfärssås. Och det var inte de konstigaste, de konstigaste var att jag till och med blev sugen på att själv laga det. Vad är fel?

Gaaah, Tack för det haha, här sitter jag och klickar bort rutan. Men de sparades visst som utkast. Thaanks !
Näe ha de bra med er!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: My

Jag läser typ en gång om dagen, fast det visste du nog redan :)!

Postat av: Äääntån

Jag erkänner, det är jag som satt upp lappar över hela stan:
"LÄS LAIIINAS BLOGG"
Så därför du har så många läsare!

2007-12-06 @ 09:30:11
URL: http://euforia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback