Massa pengar skulle inte vara helt fel tycker jag

image164
Tjohopp. Idag har jag spenderat sex timmar i stan med mamma & Sandra.
När vi kom till stan var det helt ok eftersom vi va där precis när de öppna typ. Men usch och fy, sen bara strömma folket in från sveriges alla hörn kändes det som. Jag tycker inte om just denna rean! De är kö för både det ena och det andra(ska dock inte klaga, för vi klarade oss hyffsat bra ifrån de aldra längsta haha), folk floooockas vid de ställena i affärerna där det är mest rea, det är trångt, varmt och efter ett tag blir man allmänt irriterad.

Och man sitter i en lite "knivig sits", ena sidan av en vill hitta saker, andra sidan vill verkligen inte hitta något just för att slippa först stå i kö till provrum och sen kö till kassan. Och har man "otur" så står man först i en lång kö för att prova, när man sen har provat ska man inte ha det och då har man stått i kö alldeles i onödan. Så kan det gå!

I den tredje H&M vi var i hittade jag iaf tröjan som jag skulle byta till en annan storlek, sen hittade jag ett par shorts (dock ej på rean haha). Nä, jag tycker allt att de kan dumpa mellandagsrean och byta ut det mot att ha lika mycket rea året runt.


Just nu finns det en jäkla massa planer; Stockholm, Norge, Egypten, Italien, Gotland, Australien. Därför skulle det inte sitta helt fel om det bara ploppade upp nått trevligt arv från någon okänd släkting eller någon jävligt trevlig vinst på något. Vet inte hur allt ska gå ihop annars. Alltså måste jag ha inställningen att jag ska fan vinna pengar!(?)

Snart är det nyår. Det kan säkerligen bli trevlans =)
Näe nu ska jag ta mig en musikstund i duschen! Men till sist: Jag kommer fan aldrig tröttna på att kolla på studentbilderna. Glädje&lycka på det, bäst är det när man kommer på sig själv med att sitta och le eller skratta åt någon bild !
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Caroline

JA! dem bilderna är för underbara! Och JA, pengar skulle inte sitta fel. När skulle vi spela bingo lotto ;) ? take care muffi ♥

Postat av: Tegliano

Visselpipor suger ju ganska så hårt.

2007-12-29 @ 12:34:41
Postat av: Lina

De gör dem ju inta alls!

2007-12-29 @ 12:52:17
URL: http://laiiina.blogg.se
Postat av: Emelie

Wiiiiieee! Den bilden är SÅ fin =) Tack för fikan i torsdags och ja, nyår kan sannerligen bli bra =) Ja man har ju en del planer och pengar hade ju inte suttit helt fel ...Egypten, Italien GOtland, vad vara detta? =)

2007-12-29 @ 15:15:52
URL: http://endagsomdenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback