Lördag

Skepp och hoj, idag gick det över mega snabbt på jobb. En jäkla massa lastande av ostar, korvar och sill. Juuuuletiid!

När jag hade haft lunch var jag jäkligt trötter och jag körde runt och gäspade i en timma. Vet inte hur många gånger jag tänkte att de skulle bli såå skönt att krypa ner i sängen och sova någon timme när jag kom hem.
Hem kom jag, i sängen lade jag mig. Meen tro inte att jag somnade, nä för just då var jag såklart inte trött. Och såklart sitter jag här just nu och är en aning trötter, men nu hinns det då inte med någon sömn.

Snart dags att göra sig iordning, ska bli en trevlans kväll :)
 image159

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh, julkorvar och ostar låter skoj :P. var är det du jobbar?

2007-12-16 @ 16:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback