En dag kvar

Tjoho, nu är det en dag kvar att jobba (om de inte skulle få för sig att fråga imorrn om jag kan jobba lördag, då vetefan haha). Sen är de HELG, kan ju hoppas på att lite julkänsla infinner sig då. För just nu finns det typ inte en gnutta julkänsla i mig. När jag blir vuxen ska jag ha julgranen inomhus (inte på uterummet som mina föräldrar envisas med) och jag vill ha större "folksamling" haha.

Jag undrar : Vaaaaarför spelar dem på radio typ alltid samma jävla låtar, låtarna bara hackar sig in i huvudet. och efter ett tag kommer man på sig med att nynna med. Det är illa för de e egentligen inga bra låtar överhuvudtaget. Men man blir lixom på nått sätt helt avtrubbad. jag vet inte hur många gånger det spelar  tex. idollåten och ....vad fan heter den? "kommer du ihåg 2002 du sa att du va kär......" eller nått sånt grajs går den. Ge er med dem låtarna. Högst EN gång! Men då och då kommer det såklart små soooooolglimtar, då blir man glader :)
Sen är det ju en helt annan sak att jag även själv brukar tjata ihjäl låtar som jag börjar gilla.

Det är lite konstigt detdär föresten haha. Låtar som man gillar och tjatar jättemycket blir man så småning om mer eller mindre trött på, och då blir de även  mindre bra.
Men låtar som man inte direkt gillar från början blir ganska ofta bättre ju mer man hör dem. Illa!
Men ja så kan det ju vara..

Jag ser framemot när jag får lön. När jag kollade hur mycket pengar jag hade kvar idag fann jag 14 kronor och 75 öre. Jackpot !

Tjingeling på er :)

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Haha jag har 17kronor på mitt konto, så jag är rikare än du, din fattiglapp.
Och imorrn kommer lööönen - yäääj!

Postat av: Lina

Du har tur du. Jag måste vänta ända tills den 15 mohaha.

2007-12-21 @ 10:10:17
URL: http://laiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback