Deg

Nu har Sandra och jag bakat pepparkakor.
Dom blev fula
Jag mår illa av en massa deg

Tjingeling



Jag känner att det  snart måste vara dags för mig att börja köpa julklappar. Det är inte det att jag inte gillar att köpa saker till folk, men de e drygt när man måste, när tiden rinner iväg och stan kryllar av äckligt mycke folk.

Åh, jag va nästan precis inne på min lunar. Kollade min "blogg" och mitt "galleri".
Jag måste erkänna att jag kan tycka att de är så sorgligt att kolla på gamla bilder och läsa gamla saker man har skrivit. Jag skulle helt enkelt egentligen kunna sitta här och börja gråta.

Några favoritbilder från åren som har gått (Fy fan, jag hatar verkligen uttrycket "åren som har gått")

 

Jag måste ha något halvt jävla fel i mitt huvud, jag tycker det är sorgligt att tänka bakåt, det är kan va sorgset.
Jag kan tycka det är omänskligt läskit att tänka framåt, det är stört och ganska jobbigt.
Skulle jag få bestämma, så skulle jag göra så att det bara gick att tänka en dag fram, man skulle inte kunna planera allt för mycket framåt och jag skulle kanske frysa tiden så att det för det mesta skulle vara så som det är nu.
Jag är helt enkelt lite halvt störd. Jag tycker inte om tidsbegrepp.
Fast de är ändå konstigt, på ett sätt skulle jag vilja frysa tiden så att allt var som det är, på ett annat skulle jag vilja ändra på både det ena och det andra. Ja de e då inte lätt hehe..

Ibland känner jag att, kunde det helt enkelt inte bara funnits typ en maskin som man gick in i. När man sen fem minuter senare kom ut från den så kom det ut ett papper med vad som skulle göra en lyckligast och göra så att man mådde bäst. Det skulle inte finnas några jävla alternativ, utan bara en sak av varje; vad man skulle plugga, vad man skulle jobba med, vem man skulle umgås med, vem man skulle vara tillsammans med, vad man skulle göra på sin fritid och bla bla bla, ja ni fattar. Visst de kan låta tråkit, men fy fan, ibland skulle de kännas lättande.
Typ som hatten i Harry Potter, leve den!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Pepparkaksbak hos Svensson i Tygelsjö - mysigt.
Blev de lika lattjigt som hos Sune?

Postat av: Lina

Näe, inte ens närheten haha!

2007-12-09 @ 23:33:07
URL: http://laiiina.blogg.se
Postat av: My

I så fall är jag också lite halvt störd, för jag håller med dig! Låt mig bli den första som får veta när tidsmaskinen med det där fiffiga pappret finns, efter dig då;)! Haha, du är söt med dina idéer :). Du undrade om det där jobbet jag skrev om, det är Grafisk Designer. Just nu känns det som det är det jag vill göra/vara, men det är så svårt att få jobb! Men nu är jag en liiiten bit på vägen iaf.. Ska lilla Lina jobba nåt på posten i år förresten? Kram

2007-12-10 @ 14:54:53
URL: http://myengstrom.blogg.se
Postat av: Caroline

Håller fullständigt med My här! Säg till mej också när det finns en sån maskin! Tiden är sjuk! Och givetvis är du så söt med dina idéer också =) Du kan bli uppfinnare lina! =) puss puss. löööve!

2007-12-10 @ 16:31:16
URL: http://caallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback