Anledning?

Haha, jag vet inte huur många gånger jag har undrat varför jag egentligen sitter vid datorn. Visst när man kollar nått speciellt eller snackar med folk på msn. Men som nu..haha varför sitter jag här? Jag kan komma på en anledning, och det är för att lyssna på musik. Men samtidigt, det kan då göras på andra ställen. De måste vara något visst med att sitta just här och lyssna på musik haha.

She's a little lost girl in her own little world
She looks so happy but she seems so sad ah ah oh yea oh oh oh yea
She's a little lost girl in her own little world
I'd like to help her I'd like to try ah ah oh yea oh oh oh yea


Det har fastnat på mitt huvud, schaaaaalaalalalaaa la la =) !
Annars tummen stort upp för Tracy Chapman !

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: amanda :)

läs & kommentera gärna min blogg :)

Postat av: Äääntån

Ramones en måndag är alltid najs!

2007-12-03 @ 23:52:05
URL: http://euforia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback