2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?image167
Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har aldrig haft något, inte heller detta år. Jag undrar hur många som håller dedär löftena egentligen?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope
4. Dog någon som stod dig nära?
Nope
5. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Absolut..
6. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
STUDENTEN 8 juni, för jävla underbart!!!
7. Vad var din största framgång 2007?
Haha, ja vad ska man säga? Ingen aning. Möjligtvis att jag rättade till min IG:n, men hur stort är det på en skala haha.
8. Största misstaget?
Nä, jag har nog inget misstag som är spec stort.
9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget utöver någon vanlig förkylning eller så haha
10. Bästa köpet?
Hum, en bra fråga detdär, ingen jävla aning. Jag har nog inte köpt något som är spec ut över det vanliga
11. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, fikor/mat
12. Gjorde någonting dig riktigt glad

Studenten och minnena från den dagen. GLÄDJE!
13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
I samma bil, trudelutten i Sunes sommar

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hum, de vet jag inte.

15. Vad önskar du att du gjort mer av detta året?
Inget.
16. Vad önskar du att du gjort mindre?
hum? vet inte. Möjligtvis kanske funderat. Bättre att bara leva som det är. image167
17. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen och mormor&morfar
18. Favoritprogram på TV?
Bonde söker fruuuu. Och på nått sätt är jag lite fast i Andra avenyn, men de är inte det bästa programmet för det.
19. Bästa boken du läste i år?
Ingen aning
20. Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning
21. Något du önskade dig i julklapp och fick?
kläder
22. Något du inte önskade dig men som du fick?

Nagellack
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Var i helsingborg med liiigan, på kvällen ute och åt med familjen och dagen efter var det partaj här hemma.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkerligen  
25. Vad fick dig att må bra?
Nära&Kära antar jag
27. Vem saknade du?

Ibland en kär gammal vän.
28. De bästa nya personerna du träffade?
Haha, jag har nog fan ta mig inte träffat någon ny, eller jo har väll träffat massor, men ingen som kommit att spela någon större roll i mitt liv.
29. Vilka förhoppningar har du inför 2008?
Att hitta på både det ena och det andra =) Jag tror och hoppas att det kommer att bli ett bra år.

GOTT NYTT ÅR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback