Tidsfördriv

Har man tråk sa har man.

Dagens frukost: Oj haha, jag kommer fan inte ihåg vad jag åt. Det kan ha varit knäckebröd?
Dagens klädsel: Slappekläder
Dagens godis: Blandgodis
Dagens dryck: Apelsin juice
Dagens längtan: Att det skulle bli imorgon så det hände nått.
Dagens låt: Red hot chili peppers-Slow Cheetah
Dagens plagg: Mammas fleströja
Dagens avundsjuka:
Jag vill med vara på Kreta!
Dagens sämsta: Rastlös och att det är kaaallt, grått och tråk ute.
Dagens bästa: Att mammas säng är dunderskön

Har du någonsin
Ätit sushi: Nope
Klättrat på berg: Nåt trevligt litet berg har jag säkert klättrat på .
Sett vita huset:
Näe, inte på riktigt inte
Rapat och hickat samtidigt? Ja
Slickat dig på näsan? Nope

Antingen eller
Kallt eller varmt:
Varmt.
Svart eller rött:
Svart.
Regn eller snö:
Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Matte A !

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Jaadå :)
Vet den om det: Yes !
Vad tittar du först på hos en man: Stilen, utseendet

Inom de 48 timmarna
Kramat någon: Ja
Bråkat med en kompis: Nope
Rammlat? Hehe nope
Surat? Njäe, eller ja lite sur kan jag kanske ha varit
Lagat mat? Ja, eller om man kan räkna det till att laga mat vet jag inte =P
Installerat virusprogram? hehe näe

Gillar du att:
Ge kramar:
Ja.
Ge massage: Bättre och skönare att få
Gå promenader i regnet:
De kan väll va mys om man går ut med syftet att gå promenad i regnet ! Annars e de kasst.

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren:
Smögen, jobbade, va på Mallorca och lite annat sommrigt. De va en kaaanonans sommar!
Svär du för mycket: Jag tänker inte på det, men ja enligt vissa hehe.
När duschade du senast: Typ fyra timmar sedan.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: Maria går på vägen
Vad är bredvid dig just nu: Telefonen
Saker på skrivbordet? En jävla massa, mobil, telefon, några block, katalog, "prinsess tiara" pennor, kamera och en massa annat.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Vitt
Vad var det sista du åt: Chokladpudding, grädde och godis
Har du en lavalampa: Nope
Hur är vädret just nu: Mörkt och kallt
Vad gjorde du igår kväll: Titta på film med Anton, Jakob och Sandra. Dock kass film haha. Såg inte slutet på den filmen heller.
Vem pratade du sist med på telefon: Anton
Vad gör dig glad: Lite av varje, nära och kära (viiilket standard svar), musik, sommar
Vart skulle du vilja du åka: Soligt ställe !!
Vill du ha barn: Ja!
Var bor du: Tygelsjö
Trivs du där: Ja, för det mesta iallafall
Brukar du läsa horoskop: Ja, men tror då inte på dem
Har du körkort: Hehe, nä jag har ju inte det
Festar du mycket: Nä inte så värst
Brukar du bli för full :
Antal kuddar i sängen: två
Låt du skulle kunna börja gråta till : Queen - Love of my life
Äger du ett busskort: Ja
Har du haft sex idag: Nope
Nästa mål i ditt liv: Kanske att ta reda på mina mål hehe
Antal timmar sömn inatt: Typ åtta
Sov du ensam: Ensam i sängen, men Sandra låg i sängen bredvid. 
Vad är det för veckodag? Fredag
Vem fick du sms av senast: Anton
Godaste ölen du druckit: Nån öl när vi va på Grekisk afton
Vilka hårfärger har du haft: Var blond när jag var liten nu är jag nått mellanbrunt, vetefanken
Vad såg du senast på TV: Dedära Eurovision för barn
Vad läser du för bok just nu: Morden i Buttle
Längd: typ 165
Skostorlek: 37-38
Vad gör du om ett år: Får vi allt se, vem vet, sitter kanske som någon trevlig au pair någonstans?
Önskar du att du bodde någon annanstans: Händer lite då och då ja.

Guuuu, va kul man kan ha.
Tjingeling
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

jaså lina kollar stilen hos en kille? "han har fin stiiiil" ;D haha =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback