Soova

Haha jag vet inte hur många timmar som har gått åt till att sova igår och idag.
Skulle inte förvåna mig om jag sovit mer på dessa två dagar än på hela Kreta veckan :)

Konstigt så avlägset Kreta redan känns, skumt att vi låg och sola & bada vid poolen för att sen gå upp och duscha och ut och käka för två dagar sedan.
Och det känns så satans länge sen som jag brummade runt i gångarna och lastade varor, och det var ändå bara
nio dagar sedan. Men men, allt har ett före och ett efter !
För tillfället känns det som att ja bara går och väntar på nått. Vem vet, min kropp & hjärna kanske omedvetet vet om att jag ska vinna en heeejduundrans massa pengar, eller nått annat trevlans. Jag hoppas på att få återuppleva lite värme och sol en gång i vinter med iallafall !

Imorrn börjar jag "skolan" igen haha. Får vi se hur det går med dem ämnena denna gång. Man blir ju smått oroad när jag redan för att hjälpa Sandra med hennes matte känner hur den välbekanta okoncentrations känslan kommer krypande sådär lagom omysigt och man bara vill slänga boken i väggen! Men men, denna gång kommer jag med större sannolik än sist klara det !

Om fyra månader är det jul haha, vart tog tiden precis efter studenten vägen, vart tog sommaren vägen?
Jag vet då en som skulle må lite bättre av att leva lite mer i nuet, tänka minde och ta mer tillvara på saker. Och det är taaamtaadaaam jag haha!
Inför kvällen är jag laddad för en film och kränga en massa godis.

Näe, nu får det vara nog för mig!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback