Som det kan vara

Haha yysch, tänk att man ska jobba nu hela sitt liv.
Hade jag fått välja skulle man iallafall varit ledig åtminstone varannan vecka. Det hade då varit mer lagom ;)
Tänk att ha ett kul, trevligt och välbetalt arbete, också får man vara ledig varannan vecka, täänk så många resor man kunde åkt på !
Ska bli jädrans skönt på tisdag kväll när "mitt fem dagar i rad arbets race" är över. Haha, fyy mitt humör kommer inte att vara det bästa om mornarna inte och fötterna, handlederna och nacken kommer värka haha ! Meeen innan det börjar ska jag njuta av min lediga dag imorgon :)

Haha igår var jag förövrigt på min första fotbollsmatch. Det var väll helt ok, men jag undrar om jag inte kollade mer på allt annat folk och spelarna när de värmde upp ? Nu ska jag väll iallafall slippa tjat från Anton ett tag framöver ;)

Denna sommaren har varit den "osomrigaste" genom tiderna hitintills. Både händelsemässigt och vädermässigt. Kasst. Fast ioför sig har det känts bättre att jobba när det har regnat och hållit på !

Näe, nu ska jag ta mig en dusch, kolla på "reprisen" av Allsång på skansen, för att min mamma tyckte att det var såå bra, sen fortsätta tittandet på Jurassic park och äta något smarrit. Chansen att jag kommer somna är dock oroväckande stor.
Och jag undrar hur vissa jäkla människor funkar ?
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback