R.I.P

R.I.P Selle fisk
Levt i sin runda lilla värld på mitt rum 27/4-07 - 10/8-07
Du levde dock längre än vad vi alla trodde hehe ;)
Sandra ska begrava den, för jag fick absoluut inte spola ner den för henne.
Och pappas svar på om man kunde spola ner den var : Ja, de e väll klart. Den e ju inte större än en tolle!
Sant.

Så mycket en timme gör att gå tidigare från jobb. Det var lite att göra idag så vi fråga om vi kunde gå tidigare.
Känns konstigt, men bra att klockan bara är typ kvart över sex nu. Händer väll inget speciellt ikväll förutom att grilla med Tha family och pappas gräääbbs. Gott !
Igår var jag med Johanna, trevligt :) Kvällen slutade med att jag fick en jävla huvudvärk och spydde när jag kom av bussen, jätte mysigt. Skulle inte förvåna mig om jag har ärvt min käre fars jävla migrän.

Jag e avundsjuk på Anton, han e på Gröna lund. Fusk!

Förövrigt e det jobbigt så synd man kan tycka om vissa männsikor vid vissa tillfällen, helt plötsligt kan de bara slå en att man tycker synd om en människa bara för att den personen....hum haha de går inte att förklara. Min käre syster sitter brevid och fattar iaf =P !

  
image94 image95 

Om en vecka är jag glad :)
Näe, ha de bra. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Caroline

neej, vad är det jag läser. lilla selle! RIP! vi saknar dej alla ;)! ja, om en vecka är det niiice =)

Postat av: Emelie

så tragiskt

2007-08-12 @ 14:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback