Just nu, svamel

Juust nu är sånt tillfälle då det känns som att typ hundra tankar och känslor vill fram och ut. Känns som att det lixom fastnar i hjärtat och i halsen på nått skumt sätt. Hade bara velat skriva eller säga allt rakt ut, men vet inte ens vad det är jag vill ha fram. Så det kan bli lite svårt.

Jobba imorgon, sen tre lediga dagar. Kommer nog blir en mycket trevlig helg som bjuder på lite av varje :)

Dagarna som har varit har bara flytit ihop till en stor fet massa, vet knappt vad det är för dagar nu för tiden haha. Blev iallafall en liten tripp till Tha Hållös "torp" i Kristanstad mån - tis. Trevligt. Kunde ju dock varit lite bättre väder så att även jag kunde joinat Antons och Jakobs dopp i sjön. Men näää det var det för kallt för, men ja, en sommar som denna är man ju inte förvånad över det. Även på jubb märks det tydligen att det är en kass sommar haha. Denna sommaren är tydligen den sommaren som det har varit flest sommararbetare närvarande samtidigt. Andra sommrar har väll folk sjukat sig lite då och då för att ta en tur på stranden, guu vad det måste ha varit myys för dem :)
Det jag saknar mest från skolan är busskortet och "friheten" att kunna sjuka sig lite hur som helst och bara veta att man "kan" skita i det när man verkligen inte pallar. Inte bra att känslan att vilja göra det sitter kvar sen trean haha.
Får iallafall vara glad att skolan är slut. Annars hade det typ bara varit sommarlov i typ två veckor till, det hade varit ångest !

Sägs ju att värmen ska komma nästa vecka med, hoppas den visar sig lite i förväg så att även lilla jag kan njuta av den. Har ju bara två lediga dagar kvar sen innan det bär av mot Kreta :)

Föresten är det där tillfället då allt bara vill ut slut haha. Ett exempel på hur äckligt snabbt mitt humör och "inombords känslor" kan förädras. Aooooja.  Längtar till kreta, det är en speciell känsla att resa!

Fan vad jag tjatar om känslor! och jag svamlar.


Little darling, the smiles returning to the faces Little darling, it seems like years since it's been here Here comes the sun, here comes the sun and I say it's all right


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback