Har gått och blivit övertrött

Jag har gått och blitt övertrött.
I förrgår hyrde hela familjen tha Svensson film, jag somnade halvvägs in i den.
Skulle se klart den igår på dagen, men jag somnade. Sen orkade jag inte ge den en chans
till, fast jag skulle ha velat se slutet. Jag va på väg att somna på bussen till Anton. Jag somnade
när vi såg film igår kväll typ klockan nio, jag va riktigt nära att somna när vi såg klart filmen idag (dock
vakna vi redan halv nio imorse och jag trodde klockan var typ två) och jag somna när vi låg och sega och läste i sängen. För tillfället måste jag ha en av mina tröttaste perioder i livet hittills. Vilket kan tyckas ganska tråkigt för nära & Kära.

Fanken vad iskalla såna "lapp lisor" verkar vara.
När jag åkte hem idag såg jag en sån som stod och höll på att sätta böter på en bil. Ut från en resebyrå kommer en kille utspringade och "skriker" typ förlåt och ber jättemånga gånger om att han ska slippa bötern. Han ser jätte ledsen ut !
Jag kände inte riktigt för att stanna bredvid dem som den nyfikna lilla åskådaren jag var. Så vetefan hur det gick, men så som "lapp lisan" såg ut så tvivlar jag på att han slapp undan. Och ja, jag vet att de är deras jobb och bla bla bla bla bla bla bla bla bla. Meeen, hur kan man bara stänga sina känslor och se ut och vara så kaaaaall ?
Haha, han hade säkert sparat till en resa, åsså kommer den gubbjäveln och ger han böter. Lagom dålig tajming haha.

På tal om kallt, så är det fanemaj jäkligt kallt ute.
Innan vi åkte till Kreta så var det väll iallafall "hyffsat" varmt. Vad kommer man hem till? Jo, höst.
Vad tycker vi om det? Illa illa illa illa illa illa illa. Men solen har iallafall skinit idag, så lite bra är det väll iallafall :)

Näe, nu ska jag försöka jaga ikapp min koncentration som jag inte riktigt har pli på och försöka mig på min otroligt kära matte läxa. Känns ju otroligt bra med när man har fått en mattelärare som bryter och som jag knappt hör vad hon säger, tio tummar upp för det ! För det andra har en människa åter "Innfunnit sig i mitt liv" och det spyr jag nästan på !

De här blev visst ganska långt haha, men till sist så har jag bara en väldans lust att skriva: Anton, Anton, Anton, Anton, Anton, Anton, Anton, Anton. Så därför står det nu åtta gånger här :)
Tjingeliiing


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Mkt bra inlägg, framförallt slutet! :D
Smek!

Postat av: Ah du, jag heter Marcoooos

Infunnit sig?

2007-08-30 @ 12:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback