Trötter

Ja yyysch vad jag e trötter.
Stora problem med att hålla ögonen öppna under en "föreläsning" eller
vad man ska kalla den, underlättade ju heller inte att han som snacka var
jäklans dryg och snackade dåligt. Och inte är jag då piggare nu.

Matten e done, nu väntar och håller vi tummarna på ett resultat som visar G hehe.
Förhoppningarna är dock dämpade efter att vi fick reda på vem som ska rätta de
kääära proven haha, illa.
Haha tänk så sjukt de e nu på gymnasiet jämfört med på högstadiet. Nu måste man, iaf jag
kämpa fan i vissa ämnen bara för att få ett fjuttigt G. Innan kunde man minsan
bara dyka upp på lektionerna för att lyckas med detta.
Aooja, fast att vi hade både nationellt i svenska och dendära jäkla ig-prövningen
i matten så var det då en väldigt najs dag igår ändå må jag säga :)

Näe snart måste jag dra mig och käka, piggna till och fixa så jag inte skrämmer
männskligheten när jag visar mig utanför dörren.

Tjingeliing
Ps. Tänk att de redan e fredag imorrn, skumt. . . men bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback