Som de kan "slå en"

Haha ikväll när jag kolla på "Så ska de låta" så slog det mig plötsligt 
att jag för några år sedan på fredag/lördag kvällar kunde lägga av en
mega suck när jag insåg att det på mina föräldrars "tv-shema" stog te.x "Så ska de låta".
Detta var då enligt mig klassat som vuxenprogram och jag tror inte att jag gav det någon
som helst större chans alls att bli gillat av mig, de ända som höll kvar mig i soffan var godis eller något annat smarrit. Så när de va slut, var de även slut för mig att sitta och kolla på detta "vuxen program".

Men så sitter jag nu en lugn kväller som denna med mina kära päron och tittar på just
"Så ska de låta". Jag suckar inte, jag tjatar inte om att vi ska slå om, jag har satt mig där helt självmant, jag skrattar med min mamma, och jag kränger inte ens i mig nått godis för att stå ut....
..nä jag dricker ett glas saft för att jag är törstig.
Och mitt i allt slår det mig - När fanken börja jag att tycka att detta programmet är skoj ?!
Ärligtalat så skulle de faktiskt va skoj att veta det!
image54
Ibland kan jag till och med få för mig att kolla på dedära "Efter tio" eller "Nyhetsmorgon" eller va nu alla de dära programmen heter, om de inte finns något annat !
Förr hade jag klickat av TV omedelbums.

Det är ett vuxensteg. Illa?

Aooja, Tjingeliing
Glad påsk på er föresten - Hejja påskäggen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är en vuxen kvinna nu. Och det firas hemma hos dej just i denna stund, med kalas och gottiga grejer. Niiice för dej =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback