Solen tillbaka

Igår var det firande av Martin, tänk 21 år, ja de e då inte klokt.
Nästa helg är det meeeine tur :), 19 år, inte klokt.
Haha tänk att vi var 15 och dem 17 när vi lärde känna dem, inte klokt de heller.

Idag är den käre solen tillbaka, Vilket är väldigt klokt efter som jag nu tänkte
gå ut en stund och sola med " I love you to want me" i mina kära öron ;)

Tjiingeling gott folk

Detta är då en rastenlöööösen kväll.
Hitta inte ens något som lät de miinsta lockande i Tv:delen.
Suck.
Hade de inte vatt för att mina jäklans bussar går eeen gång i timmen
hade jag nog fanken tatt en tur till Fjanton.

Sån här rastlöshetskänsla är så fucking....blä.
Tro de eller ej, men jag hoppas att de regnar och är mörkt imorgonbitti,
känner att jag bara vill sova då.

Jag har nu sett den skummaste filmen på länge.
Nu vill jag bara bli trött och nanna.
"Fördröja tid till att bli trött lista":

1. Var hittade du den här listan? Malins blogg
2. Var är dina föräldrar födda? I Malmö
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Inte jag, men pappa instalerade säkert nått virusprogram
4. Vilken är din favoritrestaurang? vet ej
5. När badade du i en pool senast? I somras på Mallorca
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Haha, om de räknas med nån
jävla "musikal" i 9:an så har jag, men inte annars!!
7. Hur många barn vill du ha? Två
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? är nog en rättså "allmusik lyssnare"
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Haha nä!
10. Vad har du för TV-kanaler? Rätt normala
11. Har du åkt moped någon gång? Ja, den tiden, den tiden, mohaha.
12. Har du busringt någon gång? Jao, de hör till ens uppväxt ju
13. Har du fått felparkeringsböter? Nä, de hade jag haft svårt att fixa utan körkort och bil
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Ja, hade vatt spännande.
Värt att tänka på iaf
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand
16. Har du en egen trädgård? Yes
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? hum..
18. Kan du alla orden i nationalsången? Illa, men nä de kan jag inte
19. Badkar eller duschkabin? Dush
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Ingen aning
21. Favoritpizza? Vesuvio
22. Chips eller popcorn? Pooopcorn
23. Vilken färg på läppstift använder du? Inget
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nä, det var mer än vad jag visste att man kunde
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? naj.
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mitt minne är inte de bästa för tillfället
28. Favoritchoklad? Marabou.
29. När röstade du senast? På vad om jag får fråga?
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Antar att de va i sommras
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Never ever
32. Är du bra på matlagning? kan jag inte direkt påstå nä
33. Klarar du att tanka själv? Återstår att se
34. Har du beställt något från TVshop? Nope
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nope
37. Vad var det senaste du handlade? Hum, bra fråga..nog ett choklad
38. Har du kräkts offentligt? Ja
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken.
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Fungerar säkert
41. Har du ringt något betalnummer? Yes
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja de hoppas jag!
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mormor i sommras
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Näe
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Nått gammalt inspelat sen när jag fick min första mobil haha, vääldigt fint.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Letar upp min käre nalle
48. Vad är du tacksam för idag? Hum.. jadu känner mig inte värsta tacksam för tillfället. Men ja, tänker jag efter
har jag en hel del att vara tacksam för :)

Jag:
Klädsel
Vad har du på dig idag:
Inget vackert alls, en ful grå tröja, och ett par blåa mjukis.
Vad använder du just nu för skor: Sexiga "duntofflor"
Favoritfärg på kläder: Svart och grått mest

Senaste person som..
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Ingen aning
Du gick på bio med: Sara, Carro och Macke
Du gick på stan med: Mig själv
Skällde på dig: Säkert mamma haha, om inte fajten med Sandra gälls.

Senaste
Låt du hörde:
Bread - I love you to want me
Film du såg: Den dära konstiga svenska filmen på 2:an precis
Mat du åt: Karpuun, klyftpotatis och sallad
Kram: Idag
Puss: idag
Fest: Igår
Känslan: rätt tomt, men rastlöshet, lite trötthet och lite saknad
Ilska: Igår, fast de va mer tjureri hehe
Resa: Stockholm, men annars Mallorca
Glädje: Hum, de var nog imorse
Dröm: Kommer inte ihåg, men säkert nått skumt iaf.
Boken du läste: Nån Lisa Marklund
Personen du träffade: Pappa som precis gick och la sig
Personen du pratade i telefon med: Anton
Personen du fick sms av: Anton
Gången du åt en 7-eleven korv: Har jag aldrig gjort om jag minns rätt
Gången du var utomhus: Hum, vad kan de vara... 7 ½ timme sedan 
Gången du sov: I morse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

Vääldigt trevlig haha, aja nu ska jag sova.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, nej det är då inte klokt så snabbt tiden går! ha det nice i solen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback