Sista

Hum, yes då var de siiista lovet i mitt liv slut.
Eller ja, om jag mot förmodan inte skulle gå och få för mig
att bli lärare eller nått. I vilket fall som helst är det iaf sista lovet
för mig som den lilla 18:åring jag för tillfället sitter här och är.

Fast ja, blir iof en extra dag imorrn, men de räknas inte riktigt till
lovet tycker jag. Blir sista chansen till att försöka få in den helvetes,
satans, blääiga matten i huvudet.
Om någon mot förmodan skulle känna att de rycker i fingrarna
av trollerikunskaper så tveka inte den minsta sekunden på att  trolla
in denna satans onödiga matte, som jag inte har en aning om när jag
ska ha någon som helst jäkla nytta av, i mitt kära huvud. Lova det!
När jag ändå är igång och tigger om hjälp från trollerikunskap så kan jag ju...
hum... be om någon trevlig liten resa med, eller något annat trevlans. Deal !

Ja, de va väll allt någorlunda onödiga som jag hade att dela med mig tooniight.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback