Lång & Sista

Faanken i baanken va denna dagen har vatt lång.
Började inte bra heller efter en natts för jäkla dåligt sovande.
Vaknade dessutom av att mitt ben och min hand va helt inkletade i tuggummi,
baara för att en viss Anton inte oorkade gå och slänga de utan la de på bordet brevid sängen,
tuggummit ville nog antagligen inte ligga där utan skutta ner i sängen och gemenskapen,Illa!
Fick sen gå omkring med tuggummi på benet hela dagen för att de kändes som att jag inte
hade den minsta tid till något imorse. Mysigt.

Aoja, resten av dagen har vatt rätt bra iaf, solen skiner och de e varmt :)
Sitter dock nu och e helt slut, trött, ont i huvudet och mår halvkonstigt på nått konstigt sätt.

Toooday e min sista dag som 18, skumt. Om man tänker efter så är saker som man vet är sista
gången lite halvsorgliga, inte såatt jag sitter direkt och bölar för att jag ska fylla 19 men =P

Har förhoppningsvis två väldans trevliga dagar framför mig nu.
Imorrn Heeelsingör med töserna, ut och käka på kvällen med min kära familj.
Och på lördag blir de paartaj !
Treeeeevlans =D

Näe, nu har jag en process att utföra.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis muffan! =D hoppas du mår bättre idag! Ja, två väldigt trevliga dagar har vi framför oss =D pussinuss, ses snaaart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback