Icke tha gåva

En gåva som jag då inte har föds med är att kunna sova fast att det är ljust ute.
Hittills detta året så har de gått katastrof dåligt. Viiist jag älskar solen, men på
denna punkten tycker jag att den kan vänta med att gå upp tills jag känner att jag har sovit
färdigt,
iallafall de dagarna som jag vill sova länge. Tidiga skolmornar får den gärna sprida
sina bedååårande strålar. Men icke en morgon som denna när en trevlig sovmorgon infinner
sig. Då vill jag då inte vakna klockan kvart i sju!
Världens problem jag veet.

Tänk vad inställd lektioner kan göra, speciellt när de e så bra att de inställda lektionerna
är så perfekta att man slipper de långa värdelösa håltimmarna. Kvar av veckan återstår bara,
paaaampadaaaaam: Fyra lektioner. gytt.

En sak jag har kommit på, eller kommit på är att ta i, har vatt medveten om de ett bra tag haha..
är att hade jag fått leva om mitt liv så skulle jag börjat på nått nytt! Efter simhoppet, skulle jag
fanken ha börjat på nått nytt. Inte nått som friskis och svettis, inte bara iallafall. 
Hade jag gjort de så hade de gett mig lite av varje.
Haha visst jag kan börja på nått nu. Men de känns så jäklans konstigt, börjar man på nått när
man är mindre så hamnar man med jämnåriga, hade man börjat på nått nu så känns de som att
man hade hamnat bland allt från 18 åringar till 30 åringar. Nä det känns inte som aalls samma sak...
så jag får väll snällt fortsätta skutta omkring på Friskis, och visst de kan väll va kul, men de e fanken inte
samma sak det heller !
Meen meen skitsamma, det här kändes bara flummigt :P

Nu ska jag göra mig iordning.
Ha en bra dager :) !
Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback