Helg

Tur att de e helg, de har ju varit en sååå uttröttande skolvecka ;P
Men inte klagar vi.
Efter historian imorse var de hål så Carro, Emelie, Lii och jag begav oss ner till BO01, och
där råkade vi stanna bara sådär. Muchu trevligt :) Sol, värme, skratt och fika! Var nog inte många
som undgick våra kära skratt =P

Ikväll blir de bara chillerill framför tv:n, undrar dock hur länge jag håller mig vaken.
En "känsla" som är ganska olustig är när man inte pallar, och inte kan helt men ändå så känner
man att de hade vatt kul och skönt att följa med, så får man upp sånna små trevliga bilder i huvudet
hur de kunde vatt...rena rama biofilmen detta ju.
Såå Anton få skuldkänslor när du trallar runt på möllan me de andra, pryyyyl imorrn ;)

Innan kom jag att tänka på att fasiken min kära låt "Lady" var längesen jag hörde. Och då kom
jag att tänka på några andra låtar som lixom på nått sätt har blitt "jag" så fort jag hör dem så
tänker jag bara på mig själv mohaha. Låtar som under någon tid i livet har blitt så duunderuttjatade
både i min stereo, mp3 och på datorn, men som lixom fortfarande hänger med i livet.
Även om de kanske inte är rikigt lika najsiga som man tyckte då så är det ändå nått speciellt med dem ;)

Greenday - Closing time
Will young - Leave right now
Wayne wade - Lady
Dolly Parton - Joline

Dock så regerar Wayne wade - Lady över de andra !!

Näe nu ska jag dra mig mot soffan och kolla in om dedära nya "talang-programmet" är nått bra.
Imorrn bär de av till Trellehulla med min käre moder, åter studentkännings jakt.
Kunde de inte bara ploppat upp en som man exakt ville ha.

Fanken vad jag är trött i ögonen.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Emelie

jäävlar vilken röst hon där i talanggrejen hade =O helt sjukt bra =) Såg du hundtricket också? ;) Usch ja, det här med studentkläder...jag har också börjat tveka på det jag har inhandlat nu :S... supersvårt! Nåt speciellt i trellehulla? Trevlig helg Linis!

2007-04-13 @ 23:38:10
Postat av: Caroline

haha för mej kommer du då alltid förknippas med "leave right now" muffan min! treevlig helg po daaaj =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback