Första April

image53Oooollalaaaa, påsklov & idag är de första april.
De är inte klokt. Första april - ja de e vårigt de :) !
Viiiilket hedras med dessa påskliljor.Kanon.

Igår när jag vakna tänkte jag
 "Johopp blä, då va de söndag imorrn & sen en ny skolvecka igen" 
meeen efter den tanken kom jag på att de va lov, och fasiken va
underbart de va och komma på de :) !

Allt e gräääjt för tillfället :) , förutom att jag måste plugga matte, de suger minst 100 getpungar! För de första suger de eftersom jag är av med min mattebok, och jag misstänker starkt att den ligger och skrattar åt mig i Lii´s skåp i skolan för att jag inte kan slänga den i golvet när det inte går som jag vill, smidigt Lina. För de andra så fattar jag typ inte ett skit av de jag har här hemma som jag kan plugga på. ILLA ILLA !

Men men, med studenten är det åter som det "ska vara" , så de e superdupermega bra :) !
Fy fasiken vad jag ser fram mot den dagen.
8 juniHere we come !
Nog dags att börja ta tag i klänningsletade !

En viss jag jag fyller ju snart år med,
skoj och välbehövt.

Njut gott folk!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback