Flyt & grått

image55Igår va det bannemig en väldans "vi har en flyt dag".
Haha kul :)
Hittade mig en bl.a en studentklänning som jag vet att
jag vill ha, inte lätt de där alltid haha.

Idag är det en megagrå dag, regnar till och med :( när
klockan var ett kändes det snarare som att den var fem.
Och det gillar vi då inte.

Människorna på vår skola......hum.. vad ska jag säga..
dom e totalt dumma i huvudet ! Pucko.

Två saker som borde uppfinnas är:
Någonting som masserar en eexakt som man vill, NÄR man vill
(viktig pungt) och som känns preciiis som en verklig människa
(med varma händer).
Det andra är toalettpapper som aldrig tar slut, denna saken
borde dock inte uppfinnas lika mycket som "massage grajen"!

Imorrn blir de lite "student fixa" med Carro & Sara, trevligt :) 
Och jag e sugen på scones.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Caroline

aaaaaaaaaaasg!!!hahah, den där massage beskrivning gav mej ett gooott skratt! haha, uhjaja, det lät ju lite vågat ändå ;)

Postat av: Emelie

undrar om det blir klänningen med den där jävla rosetten eller den andra ;) =D

2007-04-19 @ 19:25:33
Postat av: SuperSara

du behöver väl inte nån massage graj, du har ju mig!;)haha. måste planerar vår hämd mot puckona med today ;P Studentfixar time <3

2007-04-20 @ 08:31:32
URL: http://yours.blogg.se
Postat av: Stefanie

Hejj gumman ;) hur gör man dte såå fint i sin blogg hihihi.. fattar inget typ!

2007-04-20 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback