.

Igår var det en mycket trevlig "Nova i Lund-vistelse" med Carro och Sara :).
Inhandlade presenter till mig själv haha, trevlans.
Och det slutade som vanligt med att vi fick springa till tåget när vi hoppa av bussen
på väg hem. Iallafall tycker jag det känns som att vi alltid gör de, men ja de kan ju va lite
spännande de med . .
Sen stressades de som fan för att sen åka och träna.
Sen kom min käre Antevante, hans glädje varade dock inte länge haha. Ja de e inte klokt.

Idag har vi chillerillat och vatt ute och gått en sväng, trevlans.
Dock måste jag nu återgå till verkligheten, blä och örk, för jag har nu inget att skylla på
längre för att slippa plugga matte. Illa.

Haha, för tillfället känns de som "Jaahaaa, där rök min sommar en del", fuck !
Näe, nu ska jag käka.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback