Midsommarhelg

Det var en himla trevlig helg som var. Midsommar i Lomma, en obakis midsommardag som var lagom seg på dagen, solen tittade fram och det blev häng på balkongen, spontan glassutflykt i Bjärred som följdes av Thaimat på bryggan i Lomma, kaffe&kaka hos Liis föräldrar och sen film till långt in på natten. Söndag morgon var det dags att agera flytthjälp och satan vad vi sprang i trappor, mina vader är helt döda idag. Men det var en trevlig flytt och ett trevligt hus. Och inte minst - jävligt goda flyttpizzor. Kvällen spenderades med Sandra och mormor och sen sov jag för jävla gott!

Nedräkningen till semester börjar starta nu känner jag. Längtar tills det är min tur att lämna över och bara släppa allt i några veckor. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback