2014.11.01

Helg. Galet skönt! De senaste två veckorna har gått mer i ett normalt tempo. Veckorna innan har kännts som att de bara har bestått av måndagar och fredagar, innan man hann blinka så var det helg igen. Men de senaste två veckorna har som sagt gått lite mer normalsnabbt och jag har tilloch med hunnit längta och räkna ner till helgen. 
 
Bra saker just nu:
- Det är som sagt helg - Igår när jag gick hem från jobb kände jag mig hyfsat i fas med mina arbetsuppgifter - Mina sex månaders provanställning är snart slut och jag får sen vara kvar - Har efter idag lyckats med att träna tre dagar denna veckan - Det är himla trevligt att få riktig lön - Bowling ikväll - Mycket häng med fina filurer - Tända ljus - Fina minnen från Paris
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback